That's Wolverine!

Idag har jag inte gjort någonting alls. 
Jag har kollat Transformers. That is all. 

Jo, jag började packa ihop mina saker i flyttlådor. När jag kom till lådan som var längst ner var det världens största spindel i. Så jag slutade packa. IIIIIIIIIH SPINDEL! Jag gick och hämtade min bror som skulle ta bort den, men när vi kom till lädan var den borta.... Så den är i mitt rum någonstans och väntar.
Om jag inte sagt det så ska jag flytta tillbaka till min fd lägenhet som min syster bor i nu. AWESOME!
Flytten kommer att ske nu på lördag så jag har jävligt mycket att göra egentligen, men det löser sig! 

Nu ska jag snart åka till Angelica och vi ska käka kebab. Fast hon skulle nog äta pizza. 


Oh napa, how I miss you! 


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0