Jag saknar dig

God morgon! 
Sitter just nu och äter frukost vid datorn så tänkte att jag skulle slänga in ett snabbt inlägg. 

Igår natt hade jag svårt och sova så jag började läsa min bok som jag hade beställt och fått igår som heter "Jag saknar dig, jag saknar dig!" Som många vet är den bioaktuell och jag hade vela sett det jättegärna men sen fick jag reda på att det var baserad på en bok köpte jag boken istället. Den är ju inte dirket ny, den kom ut samma år som jag föddes. Alltså 1992. Och den är skriven av Peter Pohl och Kinna Gieth. 
Historien är sann. 
Och ni ska veta en sak, fy faan i havet vad jag grät! Jag kunde inte sluta! Jag fick lägga ner boken för att jag grät så mycket. Detta är inte en bok jag kommer att sitta och läsa på tåget iallafall. 
Även fast jag inte läst klart den än så rekomenderar jag den hårt.

Idag står noguatbakning på schemat. Jag ska nämligen stå i stallet imorgon och sälja. Det är en hästloppis grej och då tänkte jag "varför inte?" Så jag hoppas att kunna skrapa ihop en liten förmögenhet. 

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0