Hey guurl

I lördag var jag alltså på Xzibit. Och jävlar i havet vilket drag det var! Så jävla värt pengarna. Först var det lite halvförfest hos mig sen buss till Fia där vi satt och väntade i hennes mammas lägenhet på Fia och Hannes. På den tiden hann vi bli väldigt "I'm king of the world!" Haha if you know what I'm MEEEAN. ;) Sen tog vi buss in till Nöjes och dansade hela natten. Jag och Angelica stod längst fram, Damn right we did. Jag måste stå längst fram då jag är 161 cm så ser jag ingeting om jag inte står längst fram, hehehe. På konserter gäller inga regler, det är starkast vinner liksom.
Träffade mycket kul folk också och hela kvällen var så sjukt jävla awesome!

Nästa dag mådde jag inte lika bra. Jag åt chips till frukost och drack cola som aldrig vart så gott i hela mitt liv. Drack säkert 8 stycken under dagen.
När jag kom hem till mamma och pappa så lagade vi hamburgare vilket var det bästa på hela dagen. Synd att man inte kan äta oändligt med mat ibland.


Yum.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0