Ey

Panta mera.

Jag vet inte om jag nämt det innan men jag är i skolan tre dagar i veckan för att plugga upp matte b. I tvåan tyckte jag att det var en brilliant idé att hoppa av matten för att det var för svårt. Another one bites the dust, så att säga. 
Så idag var en såndan dag. Men det är ganska gött ändå. Jag har något att göra när jag inte har ett jobb, vilket jag förövrigt söker förfullt. 

Efter skolan så pantade jag och Hanna så jag ska ha råd med helgens aktivitet nämligen Xzibit! Haha, jag vet bara att han är med på Memebase ofta och i Pimp my ride. Jag tror jag aldrig har hört någon låt med han. Men det kommer säkert bli kul vilket fall! 

Färgade mitt hår ljusare idag också. Måste ju vara fin för Xzibit. 

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0