Mu

Sitter nu i min lägenhet och väntar på att min mor ska sluta jobbet. Åker hem till min familj ofta nu! Har inte råd att gå ut med mina vänner och jag har heller inte råd att köpa mat och äta när jag är här. På helgen vill man ju käka god mat och det kan man inte när man inga pengar har!

Jag skulle ha skrivit igår men mitt mobila internet och min dator bestämde sig för att vara segare än någonsin så det gick inte att använda den typ. Så jag skriver nu! 
Det enda som hände igår var att jag var med Angelica och Frida. Vi plugga, kolla film och käkade burger king. Men Caroline, du sa ju att du inte hade råd med mat? Nej jag hade inte det, fick låna av min goda vän Angelica. 

Tog även massa söta bilder på Sammy i hans tröja igår :) 



Haha han är lika mycket ful som han är söt!



Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0