Men hejsan!

Hur är det? Det var ju så länge sen vi sågs sist!

Mer än två månader faktiskt. Det har inte hänt mycket på två månader dock. man tycker att det kanske borde ha gjort det men nej. Jag har pluggat som bara den, och jag är snart klar! Bara en grej kvar. Aldrig i mina dar trodde jag att jag skulle bli klar innan jul! Känslan jag har nu är ljuvlig. 
Bara jag inte behöver komplettera något nu, den dagen den sorgen i så fall!
Vet inte varför jag srkiver, har inget att säga egentligen... Var bara skönt att få skriva av sig lite. Jag ska försöka att använda min systemkamera mer också!! Det är ett löfte.
Det är snart jul! Helt plötsligt liksom. Eftersom det är lucia i dag är det elva nätter kvar till jul.
Gud vad värdelöst inlägg. 
Jag vill ha snö.
Och pengar.

Vin och tp-kväll i min lägenhet 3/11



Min underbara bebis Samson efter han hade kastreras. 
Snosidosigosido.




Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0