It's friday, I'm in love.

In love med livet är vad jag är! 
Fredag alltså, idag vankades det utgång. 
Nöjesfabriken stod på schemat, 50-dagars festen. 

Jag klädde på mig och gick till bussen med angelica, missade bussen, gick fort som fan ner till busstation för att komma ikapp den typ. Visade sig att bussen var sen och att det var en annan bus som bara busade med oss. 
Så väl inne i stan mötte vi frida och lojjan, jag köpte mat och de andra kollade på färjestad. För de hade vunnit. Kul att titta på. När di var klara så gick vi hem till lojjan, vi började förfesten direkt! 
Lojjan sminkade mig också, tack! Blev snygg ska ni veta. 
När vi förfestat med dans och ännu mer prat så gick vi till nöjes.

Inne på nöjes blev det mer dans och mer dricka och vip. Yeah. 
När det stängde åkte alla hem till sig och det var slutet på en awesome kväll. 







Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0